Bag0

U hebt niets in uw winkelwagen.

Retourbeleid

Algemeen retourbeleid

1. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw item (s) contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.

Houd er rekening mee dat we alleen producten in hun oorspronkelijke staat accepteren en dat we geen producten kunnen verwerken die worden geretourneerd zonder onze voorafgaande kennis. Als u een of alle delen van uw bestelling wilt retourneren, moet u contact opnemen met de klantenservice op Contact opnemen en een formulier 'Productretour' verkrijgen dat bij uw pakket moet worden geleverd.

3. Kleurfouten: Als de kleur van het ontvangen item niet is wat is besteld, bent u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

4. Dit retourbeleid is niet van toepassing op onze zakelijke wederverkopers. Neem contact met ons op voor aanvullende instructies.

Specifiek beleid voor onze artikelen

Bestellings-annulering

We begrijpen dat het een zeer belangrijke onderneming is om een jurk te bestellen voor uw speciale gelegenheid, en ons annuleringsbeleid is ontwikkeld met dit in gedachten. Het is echter belangrijk op te merken dat onze jurken op bestelling worden gemaakt. Zodra het afstemmingsproces is begonnen, kunnen de materialen niet worden hergebruikt. Houd er rekening mee dat er na het plaatsen van uw bestelling nog tijd is om van gedachten te veranderen. Raadpleeg ons annuleringsbeleid hieronder voor meer informatie.

Annuleringsvoorwaarden

- Bestellingen die binnen 24 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

- Bestellingen die binnen 24 tot 72 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.

- Bestellingen geannuleerd binnen 72 tot 120 uur na bevestiging van betaling komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product.

- Bestellingen geannuleerd na 120 uur na bevestiging van de betaling komen alleen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling van de volledige verzendkosten.

- Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Als u uw bestelling wilt annuleren, meldt u zich aan bij Mijn bestellingen, selecteert u de bestelling waarmee u hulp nodig hebt en vraagt u de annulering aan.

Vervanging of terugbetaling

Uw tevredenheid is van het grootste belang voor ons. Bij aankomst van uw pakket wordt aangeraden om de jurk te controleren om te controleren of deze is gemaakt in overeenstemming met uw bestellingsspecificaties. Pas je jurk zo snel mogelijk aan zonder hem te veranderen, de jurk te wassen of de tag te verwijderen. Houd er rekening mee dat u contact met ons moet opnemen om het retourproces te starten.

Als u jurken of accessoires retourneert of ruilt, zorg er dan voor dat deze zich in hun oorspronkelijke staat bevinden - ongedragen, ongewassen, ongewijzigd, onbeschadigd, schoon, vrij van pluisjes en haar en met labels intact en bevestigd. U bent verantwoordelijk voor alle retour verzendkosten.

Defecte, beschadigde of verkeerd verzonden artikelen

U bent gekwalificeerd om een volledige terugbetaling te ontvangen als uw artikelen defect, beschadigd of verkeerd verzonden zijn. Als u van mening bent dat uw artikelen tijdens de levering zijn beschadigd, moet u bij uw bezorger de documentatie 'Bewijs van beschadiging' aanschaffen, die moet worden opgenomen in uw geretourneerde pakket.

Grootte aanpassen of aanpassen

Omdat al onze jurken met de hand worden genaaid en op maat worden gemaakt, kan de afgewerkte jurk variëren met ongeveer een centimeter in elke richting van de opgegeven metingen. Om ervoor te zorgen dat je jurk perfect past, hebben onze kleermakers extra stof in de naden gereserveerd om kleine aanpassingen mogelijk te maken.

Grootte afwijking

Als uw kledingmaat meer dan een centimeter afwijkt van de specificaties van uw bestelling, wordt u aangemoedigd om een lokale kleermaker te vinden om aanpassingen te maken. In dit geval vergoeden wij u tot 40% van de aankoopprijs van het product (exclusief verzendkosten). Als u deze optie kiest, vergeet dan niet om een ontvangstbewijs aan uw kleermaker te vragen. De kopie van het ontvangstbewijs moet worden verstrekt om terugbetaling te vragen.

Artikel is de maat die u heeft besteld maar past niet

Begrijp alsjeblieft dat artikelen die niet goed passen maar in overeenstemming zijn met de specificaties die je hebt besteld, niet kunnen worden geretourneerd of geruild. Uw optie is om op eigen kosten naar een lokale tailoring-service te zoeken. Houd er rekening mee dat als de specificaties van uw bestelling sterk verschillen van het definitieve verzoek om de grootte te wijzigen, het mogelijk is dat het formaat niet kan worden gewijzigd.

Kleur komt niet overeen

De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op de site wijzigen. Lichte kleurafwijking betekent niet dat de jurk defect is of verkeerd is verzonden. Als u echter zeker bent dat u het artikel in een verkeerde kleur heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om te zien of een retour of terugbetaling mogelijk is.

Items die niet kunnen worden geretourneerd of geruild

1. Geen retouren en geen ruilen voor gepersonaliseerde items.

2. Geen retouren en geen ruilen voor bederfelijke waren, oorbellen (inclusief sieradensets met oorbellen) en persoonlijke verzorgingsartikelen (inclusief lingerie, enz.) Vanwege hygiënische redenen.

UITWISSELINGSBELEID

We bieden op dit moment geen omruilservice voor producten. Omdat alle artikelen op bestelling worden gemaakt, hebben we geen kant-en-klare jurken of producten die kunnen worden verzonden in ruil voor uw geretourneerde artikelen. U moet ongewenste artikelen retourneren (als deze in aanmerking komen voor het retourbeleid) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de vervangende artikelen. Alle nieuwe bestellingen zijn onderworpen aan de huidige productieperiode.

Retourproces

1. Dien binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourverzoek in bij Contact met de klantenservice. Voeg een toelichting en foto's toe met de reden van uw retour.

We behouden ons het recht voor om de retouren niet te accepteren zonder voorafgaande toestemming van onze klantenservice.

2. Zodra onze klantenservice uw verzoek heeft goedgekeurd, bezorgen wij u een retouradres en een productretourformulier dat moet worden ingevuld en bij uw retourzending moet worden gevoegd. Stuur het item (s) binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het retourformulier via uw lokale postkantoor. Houd het trackingnummer veilig.

3. Alle retouritems worden door inspecties doorlopen. We zullen de terugbetaling verwerken wanneer we bevestigen dat het product de problemen heeft die u hebt genoemd. Nadat de terugbetaling door ons is verwerkt, duurt het meestal 10-15 werkdagen voordat het geld op uw rekening is bijgeschreven, afhankelijk van uw bank of betalingsservice. Uw bank of betalingsdienst kan een kleine transactiekost in rekening brengen.

4. Originele verzendkosten en retourkosten worden niet terugbetaald.

Let op: we behouden ons het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als ze in onaanvaardbare staat worden geretourneerd.